Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości - Firmy w GIP
Fundacja Gospodarcza
Firmy w GIP

O miejsce w Gdyńskim Inkubatorze Przedsiębiorczości mogą ubiegać się firmy działające nie dłużej niż dwa lata oraz osoby, które chcą założyć własną działalność. W Inkubatorze firmy mogą rozwijać się maksymalnie przez trzy lata. Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdują się na stronie http://www.inkubator-gdynia.pl/oferta-GIP.html

 

Młodzi stażem przedsiębiorcy mają do wyboru nowoczesne biura o powierzchni od 14,65 do 30,02 m kw. lub biurowe powierzchnie otwarte tzw. open space. Jest też możliwość skorzystania z wirtualnego biura. Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości to nie tylko atrakcyjne biura wynajmowane na preferencyjnych warunkach. Najemcy GIP korzystają też z pomocy doświadczonych doradców i trenerów z różnych dziedzin, wspierających rozwój przedsiębiorczości oraz rozwój osobisty właścicieli i pracowników firm. Realizacja tych usług odbywa się w ramach Multimedialnego Centrum Rozwoju. Dysponujemy również biblioteczką dla przedsiębiorców, zawierającą podręczniki z dziedziny przedsiębiorczości,  innowacyjności firm i zarządzania, czasopisma branżowe oraz specjalistyczne programy komputerowe. Multimedialne Centrum Rozwoju jest także miejscem spotkań dla najemców GIP.

 

Rekrutacja firm innowacyjnych, ubiegających się o przyjęcie do Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, rozpoczęła się w grudniu 2014 r. W 2015 r. do Fundacji Gospodarczej wpłynęło 67 wniosków. W spotkaniach w ramach drugiego etapu rekrutacji udział wzięło 59 firm lub osób zainteresowanych korzystaniem z usług GIP. W okresie tym Rada Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości zapoznała się z 53 wnioskami i wydała opinie w zakresie innowacyjności przedsięwzięć. 45 wniosków zostało zaopiniowanych pozytywnie i 8 negatywnie. W 2015 r. zawarto 31 umów w zakresie wynajmu powierzchni, 2 umowy wynajmu biurka w strefie open space oraz 5 umów w zakresie wirtualnego biura.

 

W I połowie 2016 r. do Fundacji Gospodarczej wpłynęło 15 wniosków o przyjęcie do Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Rada GIP wydała 12 opinii dotyczących innowacyjności firm. 8 firm otrzymało opinię pozytywną, a 4 przedsiębiorstwa ocenę negatywną. Zawarto 7 umów w zakresie wynajmu powierzchni w GIP, 1 umowę wynajmu biurka w strefie open space (kontynuacja współpracy z 2015 r.) oraz 2 umowy w zakresie wirtualnego biura.

 

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych współpracą przedsiębiorców, spełniających kryteria rekrutacji. Przypominamy, że liczba miejsc w inkubatorze jest ograniczona.

 


Legal Geek sp. z o.o. to nowoczesna firma prawnicza świadcząca usługi doradcze dla przedsiębiorców, zwłaszcza dla sektora IT, e-commerce i branży kreatywnej. Zapewniamy wyspecjalizowaną obsługę prawną, polegającą m.in. na rozwiązywaniu bieżących problemów prawnych przedsiębiorców, przygotowywaniu umowy czy opracowywaniu regulaminów dla sklepów i serwisów internetowych. Celem Legal Geeka jest przedstawianie prawa w przejrzysty i zrozumiały sposób czego wyraz dajemy na naszym firmowym blogu. Współpracując z Klientami unikamy sztucznego dystansu. Jesteśmy zdania, że prawnik jest partnerem biznesu, a właściwie stosowane prawo - narzędziem jego rozwoju.

 

LegalGeek.pl

 

tel. + 48 503 811 924


EPOKA24 sp. z o.o. to firma działająca w obszarze wsparcia nowoczesnej, mobilnej obsługi klienta masowego, założona przez praktyków obsługi klienta indywidualnego, posiadających doświadczenie w różnych przedsiębiorstwach i branżach, rozumiejących potrzeby klienta oraz znających możliwości i ograniczenia firm i organizacji, które taką obsługę oferują.

Firma zajmuje się tworzeniem rozwiązań i aplikacji umożliwiających sprawną i efektywną obsługę tzw. odbiorców masowych, z wykorzystaniem technologii mobilnych, w dopasowaniu do systemów i procesów wspierających obsługę klienta.


Nasza oferta adresowana jest zarówno do firm świadczących różnego rodzaju usługi w modelu opłat cyklicznych (DOSTAWCY), jak i klientów końcowych (UŻYTKOWNICY) korzystających z tych usług.

Obsługa klienta w oparciu o aplikację mobilną epoka24 gwarantuje DOSTAWCY usług znaczącą obniżkę kosztów w stosunku do modelu tradycyjnego (ponad 50% - do weryfikacji w ramach wspólnie przygotowanego, szczegółowego biznes case’u), przy jednoczesnej poprawie istotnych parametrów jakościowych (wyższy poziom satysfakcji klienta z obsługi, ograniczenie poziomu reklamacji, itp.)

Z perspektywy UŻYTKOWNIKA rozwiązanie epoka24 to przede wszystkim łatwość i wygoda w obsłudze płatności za rachunki i opłaty cykliczne – aplikacja umożliwia nie tylko ich gromadzenie w jednym miejscu, ale także bieżące monitorowanie należnych płatności oraz realizację tych płatności z poziomu urządzenia mobilnego. Dodatkowo – w zależności od możliwości oferowanych przez konkretnego DOSTAWCĘ – aplikacja umożliwia szybki dostęp do dedykowanych eBOK, możliwość składania reklamacji oraz zawierania umów.


Rozwiązanie epoka24 to system bezpieczny, wykorzystujący sprawdzone rozwiązania i usługi technologiczne oferowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową SA, instytucję infrastruktury polskiego sektora bankowego, odpowiedzialną za bezpieczny i prawidłowy przebieg rozliczeń międzybankowych oraz za niezawodną elektroniczną wymianę informacji w tym obszarze.


epoka24
to nowoczesna, prosta i łatwa w obsłudze aplikacja mobilna, umożliwiające UŻYTKOWNIKOWI obsługę rachunków i płatności, wystawianych przez różnych DOSTAWCÓW (telefonia, tvk, prąd, gaz, ubezpieczenia, inne opłaty cykliczne), w tym:

 

  • monitorowanie bieżących statusów rachunków (powiadomienia)
  • opłacanie rachunków z poziomu urządzenia mobilnego (Paybynet)
  • zgłaszanie reklamacji i zapytań do DOSTAWCY,
    w szczególności reklamacji dotyczących konkretnych faktur
  • przesyłanie i odbieranie różnych dokumentów pomiędzy DOSTAWCĄ a UŻYTKOWNIKIEM (faktury, potwierdzenia, reklamacje, oferty, itp.)
  • ułatwiony dostęp UŻYTKOWNIKA do dedykowanych rozwiązań typu eBOK
    (=> wejście „na skróty” do elektronicznego Biura Obsługi Klienta)
  • administrowanie i aktualizacja danych osobowych UŻYTKOWNIKA,
    istotnych z punktu widzenia oferowanych usług i zawartych umów

www.epoka24.com

EPOKA24 Sp. z o.o.
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 

kontakt: joanna.prus@epoka24.com

 


PROJEKTOWNIA

projektowanie | modernizacja | wyposażenie sklepów

 

Specjalizujemy się w projektowaniu obiektów handlowych różnych branż. Od 10 lat wymyślamy, projektujemy, wyposażamy, koordynujemy tworzenie wnętrz komercyjnych. Modernizujemy i unowocześniamy istniejące lokale, poprawiamy wygląd, funkcjonalność, doradzamy jak poprawnie ustawić towar i poprawić wyniki sprzedaży. Nasze doświadczenie, wiedza, umiejętności poparte ponad 1000 wdrożonych projektów w całej Polsce. Dzięki współpracy z dużymi firmami i sieciami handlowymi zdobyliśmy doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego, opracowaniu koncepcji wizerunku marki poprzez szczegółowe projekty mebli i księgi standardów. Działamy na terenie całej Europy.

 

 

 

 

 

 

 

W ofercie:

- inwentaryzacja lokali

- projekty technologiczne sklepów 2D uwzględniające rozwiązania systemowe producentów

- uzgodnienie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higieniczno-sanitarnych

- rozmieszczenie stref sprzedaży zgodnie z zasadami merchandisingu

- projektowanie mebli dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności

- wizualizacje 3D, dobór kolorystyki, materiałów, oświetlenia

- przygotowanie identyfikacji wizualnej zewnętrznej i wewnętrznej lokalu

- księgi standardów dla klientów sieciowych

- rysunki wykonawcze mebli

- koordynacja projektu – harmonogram prac na poszczególne etapy inwestycji

- nadzór autorski – obecność na wszystkich kluczowych etapach inwestycji

- wyposażenie lokalu - realizacja inwestycji pod klucz

 

Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości

PROJEKTOWNIA

ul. Olimpijska 2 pok. 136
81-538 Gdynia
tel. +48 503 700 440
e-mail: info@projekty-sklepow.pl

projekty-sklepow.pl

 


 

Firma Analytical Solutions Sp. z o.o. powstała w 2015 roku. W zakresie realizowanych projektów bazuje na rozwiązaniach z zakresu BI, OSINT oraz MI (Map Intelligence). Podstawowym atutem działalności jest połączenie unikalnego doświadczenia analitycznego pracowników z doświadczeniem zespołu informatycznego. Obecny zakres realizowanych przez naszą firmę projektów dotyczy między innymi wdrażania rozwiązań analitycznych od pracy na danych źródłowych, poprzez analizę potrzeb, doradztwo , szkolenia i rozwój oprogramowania uwzględniającego specyficzne potrzeby naszych klientów. Firma zatrudnia kadrę specjalistów z zakresu Bezpieczeństwa, Analizy Danych, OSINT, MI, Informatyki, współpracujących ze sobą, w celu powiększenia użyteczności realizowanych produktów informatycznych na różnych płaszczyznach. Pracownicy Analytical Solutions posiadają wyższe wykształcenie kierunkowe, poparte szkoleniami, wieloma certyfikatami oraz nagrodami za osiągnięcia w reprezentowanej dziedzinie.

Kontakt:
Analytical Solutions Sp. z o. o.
ul. Olimpijska 2                                                                                
81-538 Gdynia                                                                    
tel. +48 690 003 556
office@intelligence.com.pl
www.intelligence.com.pl

 


 

Gonito to firma oferująca kompleksową obsługę procesu sprzedaży na największej europejskiej platformie handlowej. Naszym klientom zapewniamy wsparcie we wszystkich obszarach związanych z prowadzeniem sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon.
 
Oferta Gonito skierowana jest do sklepów internetowych, dystrybutorów oraz importerów ze wszystkich branż.
 
 
 
 
 
Oferta Gonito:
 
1) proces weryfikacji i rejestracji klienta na platformie
2) doradztwo w zakresie zamieszczenia oferty
3) wielojęzykowa obsługa kupujących w języku angielskim niemieckim, francuskim, włoskim i hiszpańskim,
4) administracja konta (obsługa płatności, wymian, reklamacji, rozwiązywanie sporów konsumenckich)
5) badanie satysfakcji kupujących i dbałość o właściwe statystyki konta
 

Proponujemy rozliczenie w systemie prowizyjnym oparte wyłącznie na zrealizowanej sprzedaży. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, zaś cena proponowanych przez nas usług jest zawarta w stałej prowizji od przychodu ze sprzedaży na platformie Amazon.


Gonito rozwija również szereg aplikacji wspierających proces sprzedaży Partnerów.
 
Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwości współpracy.
 
 

Dane Kontaktowe:

 
Gonito Sp. z o.o.
Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
tel. 600 709 203
 

Fabryka Przestrzeni s.c. – pracownia planowania przestrzennego i urbanistyki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


IQ Energetyka to firma, która powstała, aby wprowadzić nowe, inteligentne podejście do rynku usług energetycznych, polegające na szeroko rozumianym doradztwie. Podstawą naszego działania jest najwyższa jakość wykonywanej pracy – od początku do samego końca.

 

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze przedsiębiorstw w zakresie bezpieczeństwa energetycznego, uczestniczyliśmy w przełamywaniu monopolu na rynku energetycznym, wiemy jak poruszać się w gąszczu przepisów prawa, cenników, taryf i strukturze kosztów.

 

Wiemy, że przedsiębiorcy nie mają czasu na analizowanie poszczególnych ofert i negocjacje z wieloma dostawcami – od tego mają nas. Klienci nie znają wszystkich możliwości, jakie daje rynek – my wiemy. Klient oczekuje kompleksowej opieki i fachowego doradztwa – my to zapewniamy.

Nasza oferta obejmuje optymalizację kosztów zakupu i dystrybucji energii elektrycznej oraz gazu ziemnego, modernizację trafostacji i układów pomiarowych, kompensację mocy biernej.

 

Stawiamy również na odnawialne źródła energii, zapewniając naszym klientom kompleksowy montaż paneli fotowoltaicznych, które zamieniają energie słoneczną w prąd. Uzyskaną energię elektryczną można zużywać na bieżąco, magazynować albo sprzedawać.

 

Zapraszamy do współpracy!

 

Adres: 

IQ Energetyka

ul. Olimpijska 2/135

81-538 Gdynia

E-mail: biuro@iq-energetyka.pl

Tel: (+48) 573 057 723, 797 157 723

www.iq-energetyka.pl

 


GET IT DAN to spółka doradcza oferująca kompleksowe wsparcie klientów w ramach:

  • transformacji biznesu w oparciu o nowe technologie,
  • doradztwa w zakresie procesów biznesowych oraz szeroko rozumianego IT,
  • outsourcingu zarządzania projektami informatycznymi (PM&PMO),
  • ekspertyz dziedzinowych, analiz biznesowych oraz systemowych,
  • nadzoru nad wdrożeniami systemów informatycznych (tzw. inwestor zastępczy).

Specjalizujemy się w systemach dziedzinowych klasy: GIS, EAM, WFM, SCADA, ADMS, Billing, CRM, E-commerce, DMS, ECM oraz systemach wsparcia wdrożenia (zarządzanie programami/projektami, cyklem wytwórczym IT, testami, e-learning)

 

 

Kontakt:

Get IT Dan sp. z o.o.
ul. Olimpijska 2, 81-538 Gdynia
                      
T: + 48 58 727-92-22, F: + 48 58 727-90-85

 


MIJO LINE to pracownia projektowania i wytwarzania przedmiotów użytkowych z wykorzystaniem naturalnego, organicznego materiału jakim jest len.
Głównym założeniem firmy jest poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań designerskich ale również kreowanie nowego wzornictwa dla produktów już istniejących na rynku. MIJO LINE jako nowa marka na rynku, jest odpowiedzią na silny obecnie trend ekologiczny,
trend powrotu do natury, trend dbania o zdrowie, estetykę oraz komfort życia. Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do ludzi otwartych, świadomych, poszukujących ekologicznych i naturalnych rozwiązań. Misją firmy jest ponadto promowanie ekologicznego oraz zrównoważonego wykorzystania surowców naturalnych, dlatego większość materiałów reklamowych oraz opakowań MIJO LINE jest biodegradowalna. Produkty MIJO LINE dostępne są w sklepie internetowym: www.mijoline.com

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt:
Mijo line s.c.
ul. Olimpijska 2
81 -538 gdynia
Tel.: + 48 501 523 733
E-mail: kontakt@mijoline.com

 


Rafał Reszke FINANSE DLA SPORTU
ul. Olimpijska 2 lok. 127
81-538 Gdynia
 

Fundacja Next Level
ul. Olimpijska 2 lok. 233
81-538 Gdynia
 

TOLG Sławomir Czuba
ul. Olimpijska 2 lok. 107
81-538 Gdynia
 

ITFINITY Sp. z o.o.
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
 

STREFA RENDER Marta Zdrojewska
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
 

Ksawery Sowiński
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Serwis www.property-advisor.pl powstał w celu wspierania procesu podejmowania decyzji o zakupie, sprzedaży lub wynajmie dowolnego rodzaju nieruchomości. Stworzone narzędzie wykorzystuje algorytmy uczenia maszynowego w celu dostarczania użytecznych informacji takich jak szacowana cena nieruchomości lub dynamiczna mapa cen w okolicy. Wciąż pracujemy nad dalszym rozwojem serwisu i dodaniem nowych funkcjonalności. Jeżeli masz pomysły na usprawnienia lub uwagi do funkcjonowania aplikacji zapraszamy do kontaktu kontakt@property-advisor.pl.

 





Właścicielem i operatorem serwisu www.property-advisor.pl jest:
Data Science Solutions Karol Pisarek
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
kontakt@property-advisor.pl
www.property-advisor.pl

 


Mindapple to studio kreatywne. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie identyfikacji wizualnej, tj. graphic design, fotografii, filmów reklamowych oraz prowadzenia kanałów social media. Korzystając z nowoczesnych narzędzi i innowacyjnych rozwiązań tworzymy i rozwijamy tożsamość małych i dużych przedsiębiorstw.

 

 

 

 

 

Mindapple

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

www.mindapple.co

 


Independent Logistics Sp. z o.o.

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Vantage Polska Sp. z o.o.

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Akademia Transportowa Sp. z o.o. Doradztwo i Szkolenia Transportowe.

Specjalizujemy się głównie w transporcie morskim i lądowym towarów niebezpiecznych wspierając przedsiębiorstwa w  realizacji skomplikowanych wymagań prawnych.

Oferujemy doradztwo oraz szkolenia ogólne, stanowiskowe i bezpieczeństwa dla pracowników związanych z logistyką towarów niebezpiecznych.  Jako jedyni w naszym regionie organizujemy obowiązkowe szkolenia stanowiskowe dla pracowników lądowych zgodnie z przepisami IMDG-Code.  Szkolimy również kierowców ADR, kandydatów na doradców DGSA oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką towarów niebezpiecznych.

 

 

Ponadto oferujemy kompleksową obsługę firm transportowych z zakresu analizy pracy kierowców oraz planowania przewozów. Przygotowujemy również przedsiębiorstwa do kontroli Inspekcji Transportu Drogowego oraz Państwowej Inspekcji Pracy oraz wprowadzamy systemy unikania pozwów pracowniczych przed Sądami Pracy.  

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie:
akademia-transportowa.pl

Akademia Transportowa sp. z o.o.
ul. Olimpijska 2 pok 232
81-538 Gdynia
biuro@akademia-transportowa.pl
tel: 604 511 661 - Sylwia Zielińska - doradztwo i szkolenia ADR/ RID/ IMDG
tel: 511 778 107 - Sławomir Zelent - obsługa firm transportowych i szkolenia transportowe


Lime Brains Sp. z o.o.

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia



Erogatio Sp. z o.o.

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Fundacja Good Time

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Kancelaria Adwokacka Jacek Markowski

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


IGI Home Maciej Krufczyk

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Klaudia Konarska Coach

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia

 


Partnerzy
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013